هفت شهر عشق با حاشیه کلید خورد، اجرای نمایش لغو شده!

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، کنسرت نمایش هفت شهر عشق بعد از حاشیه های فراوان بالاخره شب گذشته چهارشنبه هشتم اسفندماه روی صحنه رفت.

هفت شهر عشق با حاشیه کلید خورد، اجرای نمایش لغو شده!

این کنسرت نمایش البته ساعاتی مانده به اجرا قرار بود، کنسل گردد و از طرف روابط عمومی اعلام شد که به دستور قضایی و با توجه به حضور رئیس جمهور ارمنستان و هیات همراه و جلسه آن ها در هتل محل اجرا در اولین شب ِ برگزاری کنسل است.

اما این اتفاق رخ نداد و در عین حال نمایش با تاخیری بیش از یک ساعت به صحنه رفت که اجرا را با حاشیه هایی هم روبرو کرد. این حواشی باعث شد تا کسانی که بلیت به دست داشتند ساعتی پشت در منتظر بمانند و حتی گلایه های خود را نسبت به مسئولان سالن اعلام نمایند تا اینکه ساعت از 21:15 گذشت و جمعیت توانستند به سالن رویال هال هتل اسپیناس پلاس راه یابند.

حدود 600 نفر شب گذشته به تماشای این نمایش آمده بودند و با قرار دریافت حضار در جایگاه های سالن که بیش از نیمی از آن خالی بود در ساعت 21:40 برق ها خاموش شد و منصور سهراب پور تهیه نماینده کنسرت نمایش روی سن رفت.

سهراب پور در سخنانی گفت: باور کنید نتوانستم کلمه ای پیدا کنم تا از شما صمیمانه عذرخواهی کنم. شما شاید در جریان نباشید و من سربسته به شما بیان می کنم که دو سه ساعت قبل به ما اعلام شد که نباید اجرا داشته باشیم.

وی ادامه داد: هنر مثل همه موضوعات دیگر اسیر سیاست است و بواسطه یک برنامه به ما اعلام شد که امشب فضا خاص و امنیتی است و نمایش نباید اجرا گردد.

سهراب پور با اشاره به اینکه ظرفیت سالن می توانست کامل باشد، از مسائل اولین شب گلایه و گفت: من شرمسار همه دوستان هستم. بچه های ما شبانه روز تمرین کردند اما تمرینات قبل اجرا دچار اشکال شد.

وی با اشاره به اینکه معمولا در نمایش ها گفته می گردد عکاسی و فیلمبرداری انجام نگیرد، اظهار کرد: من به عنوان تهیه نماینده اعلام می کنم که اینجا می توانید عکسبرداری و فیلمبرداری کنید البته به صورت محدود و کوتاه.

این تهیه نماینده سینما در بخشی دیگر با اشاره به مسائل فروش بلیت در سایت گفت: سه روز است که سایت مدام باز و بسته می گردد. قاعدتا این برنامه نباید اجرا می شد اما به حرمت مهمانانی که حتی اندک هستند ما احساس کردیم باید احترام قایل شویم و این کنسرت نمایش اجرا گردد.

این اجرا که بیش از دو ساعت به طول کشید با اجرای نمایش هایی به صورت مونولوگ و دیالوگ همراه بود و بعد از هر بخش نمایشی نیز یک اجرای کنسرت توسط ارکستری که در گوشه سمت چپ صحنه مستقر شده بودند صورت می گرفت.

بازی بخش های نمایشی بر عهده حسین سلیمانی و ریحانه پارسا، ژاله صامتی، سیما تیرانداز، نسیم ادبی، امیر جوانمرد، شهروز دل افکار، شقایق فراهانی و گوهر خیراندیش بود.

بیشتر این قطعات نمایشی به شکل مونولوگ پیش رفت و نوع کنسرت نمایش بیشتر تداعی گر اجراهای نمایشی محمد رحمانیان همچون ترانه های قدیمی، ترانه های محلی، لیلا و چند مسافر بود. اجرای قطعات موسیقایی نیز بر عهده روزبه نعمت اللهی و محمد معتمدی بود که در فاصله هر نمایش یک قطعه موسیقایی اجرا می کردند و بعضی از این قطعات از آثار پرطرفدار این خوانندگان بودند مثل ترانه تیتراژ معتمدی برای فیلم سینمایی سیانور.

با انتها نمایش گوهر خیراندیش با اشاره به ناهماهنگی های اولین شب برگزاری گفت: متاسفانه تا لحظه ای که روی صحنه آمدیم نمی دانستیم که می توانیم به چشمان شما نزدیک شویم یا خیر.

وی با عذرخواهی از کسانیکه به دلایلی اجرا را ترک کردند دعوت کرد تا دوباره در شب های بعد نظاره گر این کنسرت نمایش باشند.

در انتها محمد حاتمی کارگردان این اجرا نیز گفت: با تمام ناهماهنگی هایی که وجود داشت ممکن بود ما امشب اجرایی نداشته باشیم. قطعا این شب اولین اجرای ما بود و در شب اول خیلی عیب ها بیرون می زند.

کنسرت نمایش هفت شهر عشق به کارگردانی محمد حاتمی و تهیه نمایندگی مشترک منصور سهراب پور و مهدیه مهدیزاده فراوری شده است و محمدرضا عقیلی رهبر ارکستر در این اجرا بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هفت شهر عشق با حاشیه کلید خورد، اجرای نمایش لغو شده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفت شهر عشق با حاشیه کلید خورد، اجرای نمایش لغو شده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید