وحدت و همراهی در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر نیشابور ستودنی است

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نیشابور با ابوطالب جوان سرپرست فرمانداری این شهرستان دیدار و در خصوص مسائل و مسائل حوزه شهری مصاحبه کردند.

وحدت و همراهی در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر نیشابور ستودنی است

به گزارش خبرنگار وبلاگ توسعه دهنده ها در نیشابور ،مهندس سید حسن میرفانی همچنین بودجه شهرداری نیشابور را در سال 1400 حدود 337 میلیارد تومان گفت که تا به امروز 75 درصد آن محقق شده است.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه نیشابور در ادامه ایجاد فضای تعاملی و روحیه وفاق، همدلی و تفاهم را برای توسعه، پیشرفت وآبادانی هر چه بیشتر شهرستان ضروری دانست وگفت: لازم است جهادی و انقلابی حرکت کنیم و با دوری از پرداختن به مسائل حاشیه ای، در جهت خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم گام برداریم.

ابوطالب جوان افزود: انسجام، وحدت، همدلی و همراهی در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ستودنی است و این پشتوانه همراهی شورای اسلامی شهر با شهردار، بسیار می تواند اثربخش باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نیشابور اظهار کرد: این دولت، دولت امید است و امید آفرینی در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

در این جلسه، بازنگری طرح تفصیلی نیشابور، نگاه نو مدیریت شهری به سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار در شهر، ملزم نمودن واحدهای صنعتی شهرستان در قبال مسئولیت اجتماعی شان، رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری فرهنگی و مذهبی شهرستان با توجه به متبرک شدن نیشابور به قدوم پربرکت دو امام بزرگوار، مسئله ترافیک و ... از مهمترین مواردی بود که هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر نیشابور به آن پرداختند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "وحدت و همراهی در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر نیشابور ستودنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحدت و همراهی در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر نیشابور ستودنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید