پرده تخلف برسر درب مغازه متخلفان نصب می شود

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان گفت:تکرارتخلف موجب نصب پرده برسردرب واحد های متخلف و تصاعدی شدن جریمه می شود.

پرده تخلف برسر درب مغازه متخلفان نصب می شود

وبلاگ توسعه دهنده ها همدان-مرضیه یونسی گفت: واحد های صنفی که دارای چندین سابقه محکومیت در تعزیرات حکومتی باشند علاوه برجزای نقدی برای آن ها نصب پرده و در صورت تکرارتخلف پروانه واحدصنفی آن ها لغوخواهد شد.

او گفت: براساس سیاست های سازمان تعزیرات حکومتی و به منظور حمایت ازحقوق مصرف کنندگان، باتوجه به تکرار تخلف گرانفروشی و تقلب از طریق دو مرغ فروشی درهمدان شعبه هیات و شعبه سوم این اداره کل این دو واحد را علاوه بر جریمه نقدی در مجموع به مبلغ 49 میلیون ریال درحق دولت، یکی از این واحد ها به علت داشتن سه بار سابقه تخلف علاوه بر جریمه شش برابری، پارچه تخلف بر سردرب این واحد بمدت 14 روز و واحد دیگر به علت سابقه چهار با تخلف علاوه بر جریمه هشت برابری، پرده تخلف بمدت یک ماه بر سردرب مغازه آن ها نصب شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان گفت:با استناد به قانون نظام صنفیدر صورتی که واحدی برای پنجمین بار و بیشتر تخلف انجام دهد علاوه بر محکومیت به جریمه ده برابری، 60 روز پرده بر سر درب مغازه نصب می شود 6 ماه تعطیلی واحد و 6ماه تعلیق پروانه کسب و در مراحل بالاترلغو پروانه را در پی خواهد داشت.

م

وبلاگ توسعه دهنده ها همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پرده تخلف برسر درب مغازه متخلفان نصب می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرده تخلف برسر درب مغازه متخلفان نصب می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید