20 اثر پژوهشی دانش آموزی در قزوین ارائه می گردد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، محمد اسدی در نشست خبری دبیران ستاد هفته پژوهش که در استانداری قزوین برگزار گردید اظهارداشت: از میان 20 اثر پژوهشی استانی و دو اثر کشوری است که به دبیرخانه ستاد پژوهش ارسال شده و با نظر هیئت داوران از برترین ها تجلیل می گردد.

20 اثر پژوهشی دانش آموزی در قزوین ارائه می گردد

اسدی توضیح داد: پژوهش های ارائه شده در دو بخش معلمان و دانش آموزان تهیه شده و در آنها محورهای کاربردی و پژوهشی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی یادآورشد: در حوزه پژوهشی 131 طرح از سوی معاونت ها تهیه شده و 22 اثر در هفته پژوهش برگزیده شده است.

اسدی اضافه نمود: در بخش اختراع دانش آموزی نیز سه اختراع در حوزه مکاترونیک، الکترونیک و مکانیک به دبیرخانه ارسال شده است.

اسدی توضیح داد: محور بعدی پژوهش های دانش آموزی است که با برگزاری جشنواره جابرابن حیان در مقطع ابتدایی و در جشنواره خوارزمی برای مقطع متوسطه برگزارمی گردد و دامنه این جشنواره ها در کشور گسترده شده است.

وی بیان نمود: مراسم هفته پژوهش ویژه دانش آموزی روز 26 آذر ماه از ساعت 9 صبح تا 12 در سالن کوثر برگزار می گردد و معاون وزیر آموزش و پرورش در این مراسم حضور خواهد یافت.

اسدی اظهارداشت:در 28 اذر ماه نیز مراسم ویژه هفته پژوهش باحضور رئیس مطالعات وپژوهش وزارت آموزش و پرورش درقزوین برگزارخواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "20 اثر پژوهشی دانش آموزی در قزوین ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 اثر پژوهشی دانش آموزی در قزوین ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید