هوش مصنوعی

تماشای ترامپ در مکان و وضعیتی باورنکردنی ، عکس

ایسنا نوشت: به نظر برخی از کاربران، در میان تصاویر خلق شده از طریق هوش مصنوعی تصویر دونالد ترامپ واقع بینانه ترین عکسی است که بدبختی و فقر را بر تن یک انسان به تصویر کشیده است.

30 فروردین 1402

اپلیکیشنی برای گزارش مشاهده بشقاب پرنده؛ چطور می توان از انیگما استفاده کرد؟

یک استارت آپ در بروکلین، پلتفرمی طراحی نموده که در آن مردم می توانند محتوای مربوط به بشقاب پرنده ها را در آن درج نمایند.

16 بهمن 1401

عکس ، غول فوجی فیلم با حسگر 40 مگاپیکسلی معرفی گردید!

زومیت نوشت: فوجی فیلم X-T5 دوربین کامپکت رده بالایی با حسگر 40 مگاپیکسلی و پردازنده کم مصرف تر از نسل قبل است که با وضوح 6.2K فیلم برداری می نماید.

13 آبان 1401

طراحی بیش از 160 اقدام و پروژه برای توسعه هوش مصنوعی در کشور

به گزارش خبرنگاران، پیش نویس نقشه راه توسعه ملی هوش مصنوعی از سوی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تهیه شده است. در مقدمه این پیش نویس آمده است: یکی از مهمترین تغییراتی که در سده اخیر در همه بخشهای سیاسی، حقوقی، مالی، امنیتی و فرهنگی و در سطوح مختلف...

6 آبان 1401

اپل iOS 15 و iPadOS 15 را رسما عرضه کرد

اپل امروز دو سیستم عامل iOS 15 و iPadOS 15 را رسما برای گوشی ها و تبلت هایش عرضه کرد و کاربران می توانند از امروز به آن دسترسی داشته باشند.

7 مهر 1400

بومی سازی فناوری پیکره گفتگوی روزمره با هوش مصنوعی

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، نخستین پیکره گفتگوی روزمره زبان فارسی بر پایه یادگیری ماشینی، یادگیری عمیق و با هدف بومی سازی به وسیله یک شرکت دانش بنیان به فراوری رسید.

28 تیر 1400

چاپ حرارتی چیست و چه مزایایی دارد؟

طبق تحقیقات اخیر شرکت مطالعات بازاریابی Global Market Insights، چاپ حرارتی به خاطر پیشرفت ها و توسعه های اخیرش مخصوصا در صنایع بهداشتی و مراقبتی و خرده فروشی، آینده ای پررونق و پرسود خواهد داشت.

21 تیر 1400

اختراع دستگاه رمزگشایی از سیگنال های مغزی

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، رمزگشایی از سیگنال های مغزی مدتی است ممکن شده و از این طریق شناسایی بیماری هایی مانند آلزایمر و بعضی بیماری های دیگر مغزی ممکن می گردد. از این طریق همچنین می توان برای تسهیل کنترل پروتزهای کار گذاشته شده در بدن برنامه...

2 آبان 1399

یک نوجوان توئیتر را سر کار گذاشت

یک نوجوان آمریکایی با ایجاد یک حساب کاربری جعلی به جای یکی از نامزدهای قلابی جمهوری خواه کنگره این کشور توئیتر را فریب داد و این شبکه اجتماعی این حساب را تایید کرد.

26 فروردین 1399

چرا یادگیری مهم ترین مهارت برای کسب موفقیت در قرن بیست ویکم است؟

قرار دریافت در معرض یادگیری مداوم می تواند مانند یک داروی تلخ، تاثیری اعجاب انگیز به دنبال داشته باشد. آموختن مهارت های جدید، حتی اگر تاثیری فوری و بلافاصله نداشته باشد می تواند انجام دادن هر کاری را در زمینه شغلی شما تسهیل کند. مهارت یادگیری مداوم تنها...

1 تیر 1398

گوشی هوشمند Moto Z4 Play؛ میان رده جذاب موتورولا چه امکانات و ویژگی هایی دارد؟

به تازگی تصویر رندر جدید Moto Z4 Play به همراه بعضی مشخصات و ویژگی های این مدل فاش شده که نشان می دهد موتورولا در تدارک معرفی یک میان رده جذاب است.

22 خرداد 1398