اصلاح الگوی مصرف زمینه ساز توسعه عدالت است

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، خبرنگاران/فارس شهردار شیراز معتقد است که اصلاح الگوی مصرف موجب ارتقاء شاخص های زندگی، کاهش هزینه ها، توسعه پایدار و زمینه ای برای توسعه عدالت در جامعه می گردد.

اصلاح الگوی مصرف زمینه ساز توسعه عدالت است

سید احسان اصنافی سه شنبه 16 آذر در ملاقات با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز، اظهار کرد: تصفیه فاضلاب یک فرصت است که می تواند در آبیاری فضای سبز شهری مورد استفاده قرار گیرد.

او ادامه داد: باید شهرداری شیراز با بهره گیری از راهکارهای مدرن، مصرف آب بهینه را در دستور کار قرار دهد.

شهردار شیراز با اشاره به شرایط خشکسالی نیز مطرح کرد: مصرف آب در بخش مسکونی، کشاورزی، صنعتی و شهری احتیاجمند کنترل و بهینه سازی است.

اصنافی با تاکید بر اهمیت همکاری و همراهی دستگاه ها نیز اعلام نمود: با همراهی و همکاری دستگاه های مختلف سطح خدمت رسانی به شهروندان، ارتقاء می یابد.

او بعلاوه با تاکید بر احتیاج به فرهنگسازی در حوزه مصرف آب اعلام کرد: اصلاح الگوی مصرف به معنی نهادینه کردن روش های صحیح استفاده از نعمت های خدادادی است که موجب ارتقاء شاخص های زندگی، کاهش هزینه ها، توسعه پایدار و زمینه ای برای توسعه عدالت در جامعه می گردد.

شهردار شیراز خدمت به مردم را وظیفه ای مهم و ارزشمند دانست و گفت: از همه ظرفیت های موجود برای خدمت رسانی به مردم و افزایش سطح رضایتمندی در تعامل با سایر مجموعه ها استفاده خواهیم کرد.

به گفته او، شهرداری شیراز دغدغه مردم و مسائل آنان را دارد و برای مرتفع کردن آن از هیچ تلاشی در حیطه قانون دریغ نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اصلاح الگوی مصرف زمینه ساز توسعه عدالت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاح الگوی مصرف زمینه ساز توسعه عدالت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید