اطلاعیه هلال احمر: یاری های نقدی برای مردم آسیب دیده سودمندتر است

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، جمعیت هلال احمر کشور با تاکید بر اینکه یاری های نقدی برای مردم مناطق سیل زده سودمندتر است، شیوه دریافت یاری های نقدی و غیر نقدی را گفت.

اطلاعیه هلال احمر: یاری های نقدی برای مردم آسیب دیده سودمندتر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، در اطلاعیه شماره 6 این جمعیت آمده است:

از مردم شریف ایران دعوت می گردد همیاری و همراهی با هم وطنان سیل زده را همچنان به شیوه نقدی ادامه دهند. یاری های نقدی این امکان را برای دستگاه های امدادی فراهم می نماید که با دست باز تر احتیاجهای اصلی تر مردم را فراهم نمایند. تمرکز اصلی بر جمع آوری یاری های نقدی است تا بتوان بر اساس احتیاجهای اعلام شده از سوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، اقلام مورد احتیاج برای آسیب دیدگان را حتی ارزان تر تهیه و ارسال کرد.

بر این اساس شماره حساب 99999 به نام هلال احمر نزد همه بانک ها و همچنین کد دستوری # 112780 به همراه شماره کارت 6104337999999996 بانک ملت و نیز 5894631850259730 بانک رفاه برای دریافت و ارسال یاری های نقدی به سیل زدگان در نظر گرفته شده است.

در این میان از نخستین لحظات انتشار اخبار و تصاویر مربوط به سیل زدگان در مناطق شمالی کشور، مردم نوعدوست و داوطلبان جمعیت هلال احمر، آمادگی خود را برای پیوستن به شبکه امدادرسانی و یاری در زمینه های مورد احتیاج برای تسکین آلام آسیب دیدگان اعلام کردند. همچنین خیرین و نیکوکاران داوطلب بی شماری، آمادگی خود را برای اعزام به مناطق آسیب دیده اعلام نموده اند که زمینه حضور آنها برای خدمت رسانی از سوی جمعیت هلال احمر در نخستین فرصت ممکن فراهم خواهد شد.

ضمن تاکید مجدد بر سودمندتر بودن یاری های نقدی برای مردم آسیب دیده، به اطلاع هم وطنانی که علاقه به یاری غیر نقدی دارند می رساند پتو، زیرانداز، ست بهداشتی و مواد شوینده از مهم ترین احتیاجهای مردم آسیب دیده است که می توانند به پایگاه های دریافت یاری های مردمی در شهرهای مختلف تحویل دهند.

از مردم شریف ایران اسلامی درخواست می گردد به منظور حفظ کرامت انسانی و ساماندهی مناسب یاری ا از از جمع آوری آب معدنی، هر گونه مواد فاسدشدنی و مستمعل و مواد غذایی با تاریخ مصرف کمتر از 6 ماه اجتناب نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "اطلاعیه هلال احمر: یاری های نقدی برای مردم آسیب دیده سودمندتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه هلال احمر: یاری های نقدی برای مردم آسیب دیده سودمندتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید