خبرنگاران دارندگان رتبه های کمتر از هزار کنکور در تربت حیدریه بورسیه می شوند

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، تربت حیدریه- خبرنگاران- کارشناس بنیاد خیران حامی دانشگاه تربت حیدریه گفت: مهدی مروج تربتی یکی از نیکوکاران، بورسیه تحصیلی دارندگان رتبه های زیر هزار کنکور سراسری 1400 دانشگاهها در این شهرستان را در تمامی رشته های تحصیلی به عهده می گیرد.

خبرنگاران دارندگان رتبه های کمتر از هزار کنکور در تربت حیدریه بورسیه می شوند

آرزو علومی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ توسعه دهنده ها اضافه نمود: این اقدام برای دومین سال متوالی است که توسط این خیر انجام می گردد.

وی ادامه داد: اگر این افراد دانشگاه های تربت حیدریه اعم از دانشگاه دولتی، علوم پزشکی و فرهنگیان را برای ادامه تحصیل انتخاب نمایند به مدت 4 سال تحصیلی هر ماه 250 هزار تومان دریافت می نمایند و اگر سایر دانشگاه های ایران را برای ادامه تحصیل انتخاب نمایند به مدت یک سال تحصیلی این مبلغ را دریافت خواهند کرد.

کارشناس بنیاد خیران حامی دانشگاه تربت حیدریه گفت: 27 آبان سال جاری نیز برای 56 نفر از دارندگان رتبه های زیر هزار تمامی گروه های آزمایشی کنکور سراسری در شهرستان تربت حیدریه توسط این خیر مبلغ یک میلیارد و 867 میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد واریز شد.

وی اضافه نمود: مروج تربتی عضو اصلی هیات امنای بنیاد خیران حامی دانشگاه تربت حیدریه و بنیانگذار هشت سالن ورزشی زنده یاد بابک مروج تربتی است.

مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دارندگان رتبه های کمتر از هزار کنکور در تربت حیدریه بورسیه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دارندگان رتبه های کمتر از هزار کنکور در تربت حیدریه بورسیه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید