ولد الغزوانی خود را پیروز انتخابات موریتانی معرفی کرد

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، ولد الغزوانی وزیر دفاع سابق موریتانی خود را پیروز انتخابات ریاست جمهوری این کشور معرفی کرد.

ولد الغزوانی خود را پیروز انتخابات موریتانی معرفی کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ توسعه دهنده ها، محمد ولد شیخ محمد احمد ملقب به ولد الغزوانی (62 ساله) وزیر دفاع سابق موریتانی امروز صبح (یکشنبه) گفت که پیروز انتخابات ریاست جمهوری شده است.

به نوشته پایگاه خبری آی24، ولد الغزوانی که در جمع طرفداران خود در نواکشوط سخنرانی می کرد گفت که بیش از 50 درصد آرا را از آن خود نموده و در حال حاضر فقط 20 درصد آرا شمرده نشده است که به گفته وی تأثیری در تغییر نتیجه ندارد.

در مقابل، خبرگزاری صحرا مدیا نوشت که سیدی محمد ولد ببکر به عنوان رقیب ولد الغزوانی که گرایش اخوانی دارد، تا کنون توانسته 18.71 درصد آرا را از آن خود کند.

انتخابات ریاست جمهوری موریتانی روز شنبه (دیروز) شروع شد و در حالی که محمد ولد عبدالعزیز رئیس جمهور فعلی موریتانی که دو دوره ریاست جمهوری وی به خاتمه رسیده در این انتخابات حضور نداشت، ولد الغزوانی به عنوان نماینده وی محسوب می شد.

محمد ولد عبدالعزیز در سال 2009 به دنبال یک کودتا روی کار آمد و پس از آن در سال 2014 در انتخاباتی که احزاب معارض آن را تحریم نموده بودند، پیروز شد. او در جریان انتخابات اخیر به طور تمام و کمال از ولد الغزوانی حمایت نموده و در سخنانی مدعی شده بود که پیروزی یکی از پنج رقیب ولد الغزوانی در انتخابات، می تواند کشور را به عقب بازگرداند.

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "ولد الغزوانی خود را پیروز انتخابات موریتانی معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولد الغزوانی خود را پیروز انتخابات موریتانی معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید