گزارش های تایید نشده از حمله مسلحانه به مراکز نظامی در ونزوئلا

به گزارش وبلاگ توسعه دهنده ها، بعضی منابع خبری گزارش داده اند گروهی از افراد مسلح به چند مرکز نظامی و انبار تسلیحاتی ونزوئلا حمله نموده اند.

گزارش های تایید نشده از حمله مسلحانه به مراکز نظامی در ونزوئلا

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ توسعه دهنده ها، بعضی اخبار تأیید نشده از حمله مسلحانه به یک پادگان و یک کلانتری در ونزوئلا حکایت دارد.

به نوشته وبگاه ال ناسیونال، در ساعات اولیه صبح یکشنبه گروهی از مردان مسلح با راهنمایی یکی از افسران مخالف دولت قانونی ونزوئلا به نیروهای گردان ماریانو مونتیلا در منطقه لوئپا حمله کردند.

بر اساس این گزارش، مهاجمان مسلح فرمانده این گردان را گروگان گرفته و سپس به یک مرکز نظامی دیگر حمله کردند. به گزارش پلیس منطقه، مهاجمان در این حمله 112 قبضه سلاح ای کی 103 و مقادیری مهمات به سرقت بردند. مهاجمان مسلح در ادامه به یک کلانتری در سن فرانسیسکو نیز حمله کردند.

گفته می گردد یک افسر شورشی سابق ارتش ونزوئلا در زدوخوردهای انجام شده مجروح و سپس از سوی نیروهای امنیتی دستگیر شده است.

دولت آمریکا از جمله حامیان خوان گوایدو رهبر مخالفان دولت قانونی این کشور است و بارها سعی نموده با یاری رسانی به گوایدو، دولت نیکلاس مادورو رئیس جمهور قانونی این کشور را تضعیف کند.

وزیر خارجه آمریکا چندی قبل در حمایت از مخالفان ونزوئلا، یک پیمان دفاعی مربوط به دوران جنگ سرد را فعال نموده تا زمینه را برای مداخله نظامی در این کشور آمریکای لاتین فراهم آورد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیغام/ق

منبع: خبرگزاری فارس

به "گزارش های تایید نشده از حمله مسلحانه به مراکز نظامی در ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش های تایید نشده از حمله مسلحانه به مراکز نظامی در ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید