مصالح ساختمانی

علاقه مند به توسعه تعامل با مهندسین یزدی و ایرانی هستیم

خبرنگاران/یزد سفیر اتریش با تاکید بر اینکه تعاملات فرهنگی از اهداف و اولویت های سیاست خارجه اتریش است، گفت: این تعاملات را محدود به برگزاری نمایشگاه آثار اتو واگنر نخواهیم کرد بلکه علاقه مند به توسعه تعامل با مهندسین، دانشمندان و فعالین یزد و ایران...

7 خرداد 1401

سوغات سیستان و بلوچستان چیست؟

استان سیستان و بلوچستان از استان های شرق و جنوب شرغی کشور و مرکز آن زاهدان است. این استان نیز مانند سایر استان های کشور، سوغات و صنایع دستی منحصربه فردی دارد از جمله شیرینی محلی و صنایع دستی متعددی چون سوزن دوزی و سفال.

5 خرداد 1401

موزه هنرهای معاصر تهران، میزبان نمایشگاه ریشه ها و سنگ ها

اخیرا تعداد زیادی جعبه بسیار بزرگ در مقابل موزه هنرهای معاصر، توجه رهگذرها را به خود جلب نموده بود. این جعبه های بزرگ چوبی، حاوی آثار هنری حجمی تونی کرگ، مجسمه ساز نامدار انگلیسی بودند. حالا موزه هنرهای معاصر تهران، میزبان این آثار هنری حجمی است. ما هم...

21 بهمن 1400

افزایش 9 هزار و 841 واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز بعد از ابلاغ بسته سیاستی 10 بندی حمایت از بازار سرمایه با افزایش 9 هزار و 841 واحد همراه شد.

16 بهمن 1400

سفر به جزیره هنگام؛ زیبایی منحصر بفرد در جنوب ایران

در جای جای خلیج فارس، گوهرهای زیبایی وجود دارند. یکی از این منطقه ها با ارزش، جزیره هنگام است. هنگام دارای طبیعت بکر و زیبایی بوده که هر فردی مجذوبش می گردد. با ما در راهنمای سفر به جزیره هنگام همراه شوید تا شما را با تعدادی از معروف ترین جاذبه های گردشگری...

20 مهر 1400

تنگه ای که از وقوع زمین لرزه به وجود آمد

تنگه رازیانه که در 57 کیلومتری جنوب ایلام در استان ایلام قرار گرفته است، از منطقه ها ژئوتوریسم است که سالانه گردشگران زیادی به بازدید از آن می پردازند. 75 هکتار از زمین های این تنگه در سال 88 به اسم اثر طبیعی ملی در فهرست ثبت آثار طبیعی ایران قرار گرفته و...

23 مرداد 1400

درمان آریتمی یا ضربان نامنظم قلب

طبنا نیوز/آریتمی ضربان قلب نامنظم است. یعنی قلب شما از ریتم معمولش خارج است. این مشکل ممکن است باعث گردد که احساس کنید که قلب شما یک ضربان کم تر یا بیش تر تپیده است.

29 فروردین 1400

جاهای دیدنی اصفهان در تعطیلات چند روزه

اصفهان جاذبه های دیدنی و تاریخی معروف و جهانی دارد که سالانه گردشگر های خارجی زیادی از آنها بازدید می نمایند. ما در این مطلب سعی میکنیم به بعضی از جاهای دیدنی اصفهان اشاره کنیم.

23 اسفند 1399

اتحاد پانایرانیسم و پانترکیسم علیه همبستگی ملی

محمد فکری؛ فضای احساسی شکل گرفته پس از انتشار ناقص سخنان رجب طیب اردوغان در جشن پیروزی جنگ قره باغ چنان شدید و سریع بود که بعد از گذشت چند روز از این اتفاق بیان نظری متفاوت از آنچه در اغلب رسانه های داخلی گفته می گردد بسیار پرهزینه و سخت است.

29 دی 1399

طرز تهیه مربای کدو حلوایی با آهک و بدون آهک

مربای کدو حلوایی یا مربای کدو تنبل جزو مربا های مجلسی و لذیذ تبریز است. تهیه آن زمان بر، ولی آسان است. برای ترد شدن مربا می توانید از آب آهک استفاده کنید.

20 دی 1399

موفقیت بخش خصوصی چگونه ممکن می شود؟

اگر اهداف و روش های خصوصی سازی متناسب با ساختار و مبانی ارزشی نظام اقتصادی و محتوای نظام اقتصاد سیاسی جامعه انتخاب و طراحی نشود، خصوصی سازی به نتیجه نمی رسد و در راستای ارتقای کارآیی اقتصادی و اجتماعی جامعه و کشور نخواهد بود.

13 آذر 1399

خبرنگاران دل قرص روستاییان خراسان شمالی از سقف های مستحکم منازل

بجنورد-خبرنگاران- باران که می بارد، نگران فرو ریختن سقف لرزان بالای سرش نیست، دیگر خبری از خانه هایی ساخته شده از سنگ و گل در بیشتر نقاط روستایی خراسان شمالی نیست استانی که 44 درصد از جمعیت 863 هزار نفری آن در روستاها سکونت دارند.

2 آذر 1399

نیروهای آمریکایی با 30 کامیون سلاح و مهمات از عراق وارد شمال سوریه شدند

نظامیان آمریکایی با نقض قوانین و هنجارهای بین المللی یک کاروان متشکل از 30 دستگاه کامیون و خودروی نظامی حامل مواد و تجهیزات نظامی را از عراق وارد خاک سوریه نموده و به سمت شهر القامشلی فرستادند.

7 تیر 1399