طراحی گرافیکی و چاپ

امکانات و ویژگی های گوشی کوکاکولا

گوشی کوکاکولا هم پایان عرضه شد. این گوشی که در اصل ریلمی 10 پرو کوکا کولا ادیشن است، چه امکانات و ویژگی های منحصربه فردی دارد؟

16 اسفند 1401

اطلاعات سفر به مالدیو ، نکاتی که در سفر به مالدیو باید بدانیم!

برای سفر به هر جایی باید یک سری نکات را همواره در نظر داشته باشیم. مطلب امروز ما در خصوص سفر به مالدیو می باشد.مالدیو که مرکز آن شهر ماله می باشد دارای جمعیتی بالغ بر 427000 نفر است و در قسمت جنوب غربی کشور بزرگ هندوستان و در اقیانوس هند واقع شده است. در مجموعه...

29 دی 1401

این چیزها دیگر در دکور منزل مد نیست!

در دهه گذشته، طرح های مختلفی برای خانه مد شد که بعضی از آن ها هنوز ارزش کار کردن دارند و بعضی دیگر بسیار کهنه و قدیمی هستند.

30 شهریور 1401

طراحی نانوذره ای برای رهایش مهارکننده مولکولی ضد سرطان مغز

برای رهایش مهارکننده مولکولی ضد سرطان مغز (گلیوم)، محققان نانوذره ای را طراحی کردند که می تواند از این مهارکننده در بدن محافظت کند.

22 تیر 1401

آنالیز مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 11 اس

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 اس از مطرح ترین گوشی های حال حاضر بازار است و در این جا ما قصد داریم مشخصات و طراحی این دستگاه را موشکافی کنیم.

15 اردیبهشت 1401

موزه هنرهای معاصر تهران، میزبان نمایشگاه ریشه ها و سنگ ها

اخیرا تعداد زیادی جعبه بسیار بزرگ در مقابل موزه هنرهای معاصر، توجه رهگذرها را به خود جلب نموده بود. این جعبه های بزرگ چوبی، حاوی آثار هنری حجمی تونی کرگ، مجسمه ساز نامدار انگلیسی بودند. حالا موزه هنرهای معاصر تهران، میزبان این آثار هنری حجمی است. ما هم...

21 بهمن 1400

آشنایی با شیره افرا و خواص آن

شیره افرا می تواند گزینه خوبی برای نوشیدنی های سالم شما باشد. مردم معمولا مزه کردن خوراکی های شیرین را دوست دارند که از میان این خوراکی ها می توان به شیره افرا اشاره نمود. آن ها اغلب شیره افرا را در کنار پنکیک ها و شیرینی های خود می خورند. خواص شیره افرا...

28 آبان 1400

علائم هشدار دهنده سرطان که اغلب جدی نمی گیریم

کارشناسان بهداشت و سلامت بر اهمیت توجه به علائمی تأکید می نمایند که نشان از سرطان پنهان می دهند. اگر سرطان باعث ایجاد این علائم باشد، تشخیص زود هنگام از طریق پزشک، شانس بهبودی را به

7 آبان 1400

بیدار شدن نابهنگام بچه ها از خواب

یکی دیگر از مسائل والدین با بچه ها بیدار شدن زودهنگام آنان است. بعضی بچه ها چکاوک وار با طلوع خورشید از خواب بیدار می شوند. و اقدام به بیدار کردن والدین می نمایند. تحمل این امر برای والدینی که شب را تا دیروقت بیدار

21 مهر 1400

قصه شهرزاد به روایت سنمار در پردیس تئاتر شهرزاد روایت می گردد

تهران (پانا) - نمایش قصه شهرزاد به روایت سنمار به نویسندگی و کارگردانی حامد شیخی چهارشنبه، هفدهم شهریورماه در پردیس تئاتر شهرزاد افتتاح می گردد.

17 شهریور 1400

چاپ حرارتی چیست و چه مزایایی دارد؟

طبق تحقیقات اخیر شرکت مطالعات بازاریابی Global Market Insights، چاپ حرارتی به خاطر پیشرفت ها و توسعه های اخیرش مخصوصا در صنایع بهداشتی و مراقبتی و خرده فروشی، آینده ای پررونق و پرسود خواهد داشت.

21 تیر 1400

8 نکته در خصوص النصر حریف خطرناک پرسپولیس

سال 1375 وقتی پرسپولیس با گل های ادموند بزیک و خداداد عزیزی 2-0 از النصر جلو بود، اوهین کندی سه گل به احمدرضا عابدزادهزد و النصر 3-2 پیروز شد.

16 آبان 1399

کتاب های تازه عباس براتی پور در راه انتشار

خبرنگاران: دیوان شعری عباس براتی پور که حاصل 50 سال تجربه وی در عرصه شعر و شاعری است به همراه چند کتاب دیگر توسط انجمن قلم ایران به چاپ می رسد.

5 تیر 1399